اصفهان، پایگاه فرهنگ و تمدن اسلامی
۱۳۹۸ دوشنبه ۳۰ دي
ارايه مشاوره به بيش از دو هزار شهروند اصفهاني در اداره 137
.

كارشناسان اداره ارتباطات مردمي 137 شهرداري اصفهان طي هفته گذشته دو هزار و 296 مورد مشاوره يا اطلاعات مربوط به حمل ونقل عمومي، عوارض و شماره تلفن‌هاي شهرداري هاي مناطق را به شهروندان ارائه كردند.

به گزارش ايمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمي 137 شهرداري اصفهان، شهروندان اصفهاني در هفته‌اي كه گذشت، چهار هزار و 564 مرتبه با مركز 137 تماس برقرار كردند تا درخواست‌ها و پيشنهادات خود را با كارشناسان اين اداره در ميان بگذارند.

از مجموع تماس‌هاي واصل شده يك هزار و 728 مورد مربوط به معاونت خدمات شهري معادل 37 درصد، 278 تماس معاونت عمران معادل شش درصد و 89 مورد نيز ترافيكي شامل دو درصد از مجموع كل پيام‌ها است؛ ساير پيام‌ها نيز به سازمان‌ها و شركت‌هاي وابسته به شهرداري ارجاع شد.

اين گزارش حاكي است 452 مورد از تماس‌هاي شهروندان مربوط به مواردي همچون موارد مرتبط با تركيدگي و بازبودن والو فضاي سبز، گزارش ساخت و ساز غيرمجاز به صورت فوري توسط كارشناسان اين اداره به مسئولان اجرايي مناطق، ارجاع و نتيجه عملكرد آنها از طريقِ تماس با شهروندان پيگيري شد كه بازتاب آن رضايت‌مندي 90 درصدي تماس‌گيرندگان اداره 137 بوده است.

در بخش بازخورد نيز به منظور پيگيري پيام‌هاي ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، دو هزار و 962 تماس با شهروندان برقرار شده است.

كارشناسان اداره ارتباطات مردمي 137 شهرداري اصفهان طي هفته گذشته دو هزار و 296 مورد مشاوره يا اطلاعات مربوط به حمل ونقل عمومي، عوارض و شماره تلفن‌هاي شهرداري هاي مناطق را به شهروندان ارائه كردند.

به گزارش ايمنا، شهروندان اصفهاني مي‌توانند همه روزه به صورت 24 ساعته با سامانه 137 شهرداري تماس گرفته و مسائل و مشكلات خود را در بخش‌هاي خدمات شهر، عمران و ترافيك شهري مطرح و از راهنمايي و مشاوره كارشناسان اين اداره در حوزه مديريت شهري استفاده كنند.

 
تاریخ:
1398/09/15
تعداد بازدید:
55
اصفهان، ميدان امام حسين عليه السلام، شهرداري اصفهان
031-32229021-9
اصفهان، ميدان بزرگمهر، ابتداي خيابان بزرگمهر،شوراي اسلامي شهر
031-32672128
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شهرداری اصفهان میباشد.